Alibaba Group en Kantar bundelen hun krachten om het merkenbeleid te herdefiniëren op ‘China-Speed’

Partnership levert een nieuw geïntegreerd ‘insight to activation’-platform om de visie van real-time merk- en campagnemanagement te realiseren.

CANNES, Frankrijk--()--Kantar en Alibaba Group kondigden vandaag, tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity, de lancering aan van hun nieuwe partnerschap om merkopbouw in China te herdefiniëren door het creëren van een geïntegreerd ‘insight to activation’-platform dat CMO’s zal helpen om hun marketingactiviteiten op ‘China Speed’ te ontwikkelen, te meten en te optimaliseren. Samen zullen ze merken helpen de visie van ‘real time’ merk- en campagnemanagement te realiseren.

Tegenwoordig zien marketeers van Chinese en wereldwijde merken hun marketingstrategieën overtroffen door de schaal, omvang en snelheid van China’s consumentenmarkt en media transformatie.

Axicom
Sam Mohr