Valence adviseert Itaúsa bij de verkoop van het Braziliaanse Chemical Co Elekeiroz aan H.I.G. Capital

NEW YORK--()--De Valence Group trad op als adviseur voor Itaúsa bij de verkoop van het Braziliaanse chemiebedrijf Elekeiroz voor 160 miljoen R$ (EV), verminderd met de nettoschuld en evenredig met haar participatie (96,5% van het totale kapitaal). Het bedrijf is een toonaangevende lokale producent van oxo-alcoholen, weekmakers en anhydriden.

Over Itaúsa

Itaúsa is een Braziliaanse holding die zeggenschap heeft over verschillende ondernemingen die actief zijn in onder meer de financiële sector; industrieën die houten panelen omvatten, badkameruitrustingen, infrastructuur en detailhandel. Het is een van de grootste particuliere conglomeraten in Brazilië en een van de grootste ter wereld.

The Valence Group
Paul Lakind, 212-847-7339