Deutsche Bank verhuist de aansluitingsdiensten naar SmartStream om de verwerking te verbeteren en de kosten te verlagen

LONDEN--()--Als onderdeel van haar transformatiestrategie heeft Deutsche Bank het Centre of Excellence (CoE) van SmartStream Technologies geselecteerd om een extern bedrijfsplatform te bieden – met drie diensten waarmee de bank haar aansluitingsomgeving kan stroomlijnen, vereenvoudigen en de kosten ervan kan verlagen.

Met de groei in het aantal aansluitingen is de verwerking van grote hoeveelheden data complex geworden. Veel financiële instellingen onderzoeken hulpprogramma’s om nauwkeurigheid en kostenbesparingen te garanderen. Met de toevoeging van de CoE aan Deutsche Bank zal SmartStream de bank drie afzonderlijke beheerde diensten verlenen: aansluitingen op bestelling, productieondersteuning en operationele aansluitingsdiensten.

SmartStream Technologies, Inc.
New York: