Quanergy laat “Qortex for Security” zien op IFSEC

Het op LiDAR gebaseerde systeem biedt bewakingsautomatisering en realtime opsporing, achterhalen en classificatie van mensen

SUNNYVALE, Calif.--()--Quanergy Systems, Inc., een wereldwijde leider in het ontwerp en de ontwikkeling van solid-state LiDAR-sensoren en slimme detectieoplossingen, kondigde vandaag aan dat het zijn LiDAR-gebaseerde beveiligingssysteem zal demonstreren op meerdere stands tijdens IFSEC International, Europa’s grootste beurs voor beveiliging. De conferentie van dit jaar is van 19 tot en met 21 juni 2018 in Londen, in het Verenigd Koninkrijk.

Quanergy’s beveiligingssysteem, Qortex for Security, is een innovatief, LiDAR-gebaseerd 3D-omheining en inbraakdetectiesysteem. Deze intelligente beveiligingsoplossing, een geïntegreerd hardware- en softwareplatform, combineert de mechanische LiDAR-sensor M8 van Quanergy met de Qortex-perceptiesoftware.

Quanergy Systems, Inc.
Ann Gargiulo, +1-408-245-9500