- 7/8 niet-β0/β0 patiënten met een follow-up van ≥ 6 maanden die normale of bijna normale hoeveelheden hemoglobine (11.1 – 13.3 g/dL) produceren en bij de Northstar-2-studie transfusievrij zijn -

- 8/10 van de niet-β0/β0-patiënten die transfusieonafhankelijkheid bereiken en behouden gedurende maximaal 3 jaar in de studie van Northstar (HB-204) -

CAMBRIDGE, Mass.--()--bluebird bio kondigde aan dat nieuwe gegevens van de voltooide Phase 1/2 Northstar (HGB-204) studie in adolescenten en volwassenen met transfusie-afhankelijke β-thalassemie (TDT) en om het even welk genotype, en zijn aan de gang zijnde, Fase 3 Northstar-2 (HGB-207) multicentrische klinische studie van LentiGlobin™ gentherapie voor onderzoek bij patiënten met TDT en niet-β0/β0 genotypen, tijdens een mondelinge zitting op 16 juni op het 23ste jaarlijkse congres van de Europese Hematologie zullen worden gepresenteerd, Ph.D., van het IRCCS Ospedale Pediatrico Bambino Gesù van Rome, Italië.

bluebird bio, Inc.
Investors: