bluebird bio kondigt nieuwe interim data van fase 1 (HGB-206) studie naar LentiGlobin™ gentherapie voor patiënten met sikkelcelziekte op jaarcongres European Hematology Association

- Alle patiënten (n=4) in groep C met een follow-up van ≥ 3 maanden produceren consistent ≥ 30% anti-sickling HbAT87Q –

- Eerste patiënt van groep C die een normaal totaal hemoglobine van 14,2 g/dL genereert met meer dan 60% anti-sickling HbAT87Q bij 6 maanden –

CAMBRIDGE, Mass.--()--bluebird bio, Inc. (Nasdaq: BLUE) kondigde vandaag nieuwe tussentijdse gegevens aan van de lopende HGB-206 Fase 1 multicentrische klinische studie van LentiGlobin gentherapie voor onderzoek bij patiënten met ernstige sikkelcelaandoeningen (SCD) zal worden gepresenteerd in een mondelinge presentatie op zaterdag 16 juni op het 23ste congres van de European Hematology Association (EHA) door Julie Kanter, M.D., Medical University of South Carolina, Charleston, South Carolina.

bluebird bio, Inc.
Investors: