Edgewater Networks lanceert Centile: SD-WAN Services voor ISTRA UC PaaS Service Verenigd Koningrijk

SAN JOSE, Calif. & SOPHIA ANTIPOLIS, France--()--Edgewater Networks, de leider in Network Edge Orchestration, kondigde Centile aan, een van Europa’s toonaangevende leveranciers van Unified Communications-platforms voor operators en integratoren, Edgewater Networks service assurance en SD-WAN-mogelijkheden zijn te gebruiken om on-site diagnostiek en remote site failover te ondersteunen voor haar ISTRA Cloud PaaS-aanbod in het Verenigd Koninkrijk.

Centile’s ISTRA Cloud PaaS biedt een breed scala aan UC-toepassingen, van gehoste PBX tot UCaaS, met naadloze mobiele netwerk SIM-integratie. ISTRA Cloud is een carrierneutraal ‘bring your own interconnects’ aanbod voor service providers en resellers. Centile’s PaaS is het eerste Britse aanbod dat gebruik maakt van de marktleidende diensten van Edgewater Networks op het gebied van serviceverzekering en SD-WAN-diensten in de Britse markt.

Edgewater Networks
Michael Cruz, 408-351-7268