Rivoli Group kondigt voltooiing van haar nieuwe internationale bedrijfsstrategie aan

Rivoli Group Announces Completion of Its New International Corporate Strategy (Photo: Business Wire)

ZURICH--()--Rivoli Group AG voltooit haar uitgebreide operationele herstructureringsproces en treedt in de toekomst met een nieuwe aanwezigheid op.

De in Zwitserland gevestigde Rivoli Group AG heeft nu het uitgebreide herstructureringsproces voltooid als onderdeel van de internationale afstemming van haar bedrijfsstrategie. Na een intensieve evaluatie van de situatie, de beschikbare middelen en het bestaande marktpotentieel, coördineerden de Voorzitter van de Raad van Bestuur, de heer Mourad Malloul, het managementteam en een internationaal adviescomité samen de strategie.

“Dit is het begin van een cruciaal nieuw hoofdstuk voor de Rivoli Group,” zei de voorzitter en CEO van Rivoli Group AG.

Rivoli Group AG
Sarah Mertens, +41 44 388 5459