LATAM Cargo geeft een vrachtmanagementcontract aan Wipro

SANTIAGO, Chili & BANGALORE, India--()--LATAM Cargo, de leidende groep in luchtvrachtvervoer van, naar en binnen Latijns-Amerika, en Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consulting en business process services, hebben vandaag een partnership aangekondigd voor een meerjarige vrachtmanagementovereenkomst. In het kader van deze opdracht zal Wipro haar end-to-end vrachtmanagementsysteem – CROAMIS voor LATAM Cargo inzetten.

Cargo Reserverations, Operations, Accounting and Management Information System (CROAMIS) is het “as a service” end-to-end vrachtbeheersysteem van Wipro voor de luchtvaartindustrie. CROAMIS automatiseert de end-to-end luchtvrachtprocessen van vracht capaciteitsplanning, verkoop, inkomstenbeheer, grondafhandelingsactiviteiten, magazijnbeheer, vrachtschepen en charters, klantenservice, vrachtopbrengstenadministratie, facturering en claims.

Media:
LATAM Cargo