Andrew Alliance haalt $14M op bij wereldwijde investeerders en belangrijke life sciences spelers

Roboticsbedrijf sluit serie C;
Financiert voortgezette innovatie ter verbetering van de resultaten en herhaalbaarheid

GENEVE--()--Andrew Alliance S.A., het roboticabedrijf dat de herhaalbaarheid verbetert met een innovatieve benadering van vloeistofbehandeling met conventionele laboratoriumpipetten, kondigde vandaag een investering van $14 miljoen aan door verschillende van de toonaangevende life sciences bedrijven, waaronder Tecan Group, de Waters Corporation, Inpeco, Rancilio Cube, Sam Eletr Trust en Omega Funds.

De C-ronde investering brengt een strategische mix samen van wereldwijd erkende marktleiders in life sciences, samen met private equity investeerders en inclusief bestaande investeerders.

“We zijn verheugd om ons team van investeerders en partners uit te breiden met de meest erkende bedrijven in de sector”, aldus Piero Zucchelli, CEO en medeoprichter van Andrew Alliance. “Het is bijzonder betekenisvol dat zowel Tecan als Waters waarderen hoe we robotica toegankelijk maken voor meer wetenschappers.”

Andrew Alliance S.A.
Emma Willis, 617-969-9192