Scandinavian Airlines zet Neustar® in om de impact van marketing op key business rivers te meten

Toonaangevende Europese luchtvaartmaatschappij selecteert een uniforme meet- en analyseoplossing voor datagestuurde marketingmix-inzichten

LONDON--()--Neustar®, Inc., de gerespecteerde, neutrale leverancier van real-time informatiediensten, kondigt vandaag aan dat Scandinavian Airlines heeft gekozen voor Neustar’s geavanceerde marketing analytics oplossing om de impact van haar marketingbijdragen op de verkoop te analyseren. Scandinavian Airlines zocht een partner als Neustar om de impact van haar marketingactiviteiten te vergroten en efficiëntere marketinginvesteringen te vinden. Als een gezaghebbende, neutrale leverancier die analytics koppelt aan bedrijfsgroei, zal Neustar MarketShare® Scandinavian Airlines de datagestuurde inzichten bieden die de dagelijkse marketingplanning en aankoopbeslissingen sturen.

Neustar Media Contact
Hannah Lock
Hotwire Global (on behalf of Neustar)
NeustarUK@hotwireglobal.com