Rimini Street krijgt goedkeuring voor Brits overheid TS2 Framework

Onderneming ontvangt bijgewerkte accreditatie voor het aankoopsysteem van de Britse overheid; het klantenbestand van de Britse overheidssector wordt aanzienlijk uitgebreid

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van bedrijfssoftwareproducten en -diensten, en de toonaangevende externe leverancier van ondersteuning voor Oracle- en SAP-softwareproducten, heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf een externe leverancier van ondersteuning is geworden voor het Technology Services 2 (TS2) Framework, onder het contract ID RM3804. Rimini Street heeft een rigoureus kwalificatieproces doorlopen om te worden goedgekeurd als leverancier die op kwaliteit is getest voor het TS2-kader van de Britse regering in het kader van Lot 3 Operational Services.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-264-6579