Zo zien winnaars eruit: Win geweldige prijzen bij de World Cup voorspellingsspel van Probanden.nl

• Probanden.nl organiseert het internationale Delticup World Cup voorspellingsspel voor de World Cup.
  • Er zijn grote prijzen ter waarde van in totaal 15.000 Euro.
  • Onder alle deelnemers wordt een VW up! met een VIKING ontwerp verloot.

Probanden.nl organises the international Delticup World Cup prediction game for the World Cup (Photo: Business Wire)

HANNOVER, Duitsland--()--Het aftellen is begonnen - op 14 juni om 17.00 uur begint het wereldkampioenschap voetbal 2018 in Rusland met de openingswedstrijd van de gastheer tegen Saoedi-Arabië. Klinkt als een veilige weddenschap? Voor alle commerciële klanten die de resultaten tijdens het evenement voorspellen en willen concurreren met voetbalfans uit vele landen, organiseert Probanden.nl, de online shop voor zakelijke klanten van Europa's grootste internetbanddetaillist Delticom, de internationale Delticup voorspellingsgame. Aan het eind is er geen Wereldbekertrofee voor de beste spelers, maar een kans om geweldige prijzen te winnen: een tafelvoetbal, een Apple iPhone 7 en een door Dunlop gesponsorde BarrelQ Barbecue zijn de winnaars voor de top drie concurrenten. Bovendien, onder alle deelnemers, die tot het einde doorspelen een VW up! zal worden verloot. De hoofdprijs ter waarde van 12.000 Euro wordt uitgereikt door VIKING Banden. Deelname is dus de moeite waard.

Press contact:
insignis Agentur für