The Poseidon Foundation kondigt timing voor fondsenwerving aan voorafgaand aan de lancering van platform

MALTA--()--De Poseidon Foundation (“Poseidon”) kondigt met genoegen het tijdschema aan voor haar jaarlijkse openbare fondsenwervingsfase, die drie symbolische verkopen omvat voorafgaand aan de officiële lancering van het platform in augustus 2019. De eerste symbolische verkoop gaat van start op 16 juni 2018 en zal zes weken duren en eindigen op 29 juli 2018. De tweede symbolische verkoop zal gelanceerd worden op 3 november 2018 met een looptijd van vier weken en de derde symbolische verkoop zal gelanceerd worden op 4 mei 2019 met een looptijd van twee weken.

Poseidon is een non-profit bedrijf dat gebruik maakt van blockchaintechnologie om koolstofmarkten te integreren in transacties in de verkooppunten, waardoor individuen en organisaties de kans krijgen om hun klimaateffecten opnieuw in evenwicht te brengen door bosbehoudprojecten over de hele wereld te steunen wanneer ze alledaagse producten kopen en verkopen.

Hawthorn Advisors for Poseidon
Ed Jones-Davies