NeuroInDx, Inc. lanceert UNIPICK+™ en universele eencellige tissue microdissection instrument

NeuroInDx, Inc. lanceert UNIPICK+™ en een nieuwe toepassing, breidt uit met het UNIPICK™-systeem voor cel- en weefselacquisitie

Automated UNIPICK+™ directly integrated with Olympus IX73 inverted microscope (Photo: Business Wire)

TORRANCE, Calif.--()--NeuroInDx, Inc. (NDX) kondigt met trots de release aan van de nieuwste versie van het NDX Cell & Tissue Acquisition System, UNIPICK+™.

UNIPICK+™ is het nieuwste lid van de Cell & Tissue Acquisition System (CTAS) familie van producten gebouwd op gepatenteerde capillaire vacuüm ondersteunde technologie ontworpen bij UCLA en ontwikkeld door NDX voor de isolatie van individuele cellen van culturen en weefsel microdissectie. Het systeem maakt gebruik van een propriëtair straddle om op de meeste in de handel verkrijgbare omgekeerde microscopen te passen, waardoor onderzoekers mogelijkheden voor isolatie met één cel kunnen toevoegen aan hun labbank tegen een fractie van de prijs van conventionele systemen.

NeuroInDx, Inc.
Stan Karsten, PhD, 424-731-7512