Universal Design Studio en Map Project Office treden toe tot AKQA-alliantie

Ajaz Ahmed, Jay Osgerby and Edward Barber today announce Universal Design Studio and Map Project Office will join AKQA, integrating experience, architecture and industrial design (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Innovatiebureau AKQA gaat een baanbrekende alliantie aan met architectuur en interieur design praktijk Universal Design Studio en industrieel ontwerp adviesbureau Map Office sluiten.

Om deze samenwerkende nieuwe onderneming op te richten, heeft AKQA, een WPP-bedrijf, een meerderheidsbelang verworven in Universal Design Studio en Map Project Office; beide zullen afzonderlijke bedrijven blijven, met medeoprichters Edward Barber en Jay Osgerby die strategisch toezicht blijven houden als bestuurders.

For media enquiries and further information:
Camron PR
Maxine Rushworth
maxine.rushworth@camronpr.com

For media enquiries and further information:
Camron PR
Maxine Rushworth