10.000 Klanten omarmen CEMEX Go

MONTERREY, Mexico--()--CEMEX Go evolueert dankzij de feedback van de klant en het gebruik van de nieuwste technologieën.

CEMEX Go levert een superieure klantervaring en voegt nieuwe mogelijkheden toe.

Het is nu beschikbaar in drie continenten en dekt wereldwijd bijna een kwart van het klantenbestand van CEMEX.

CEMEX, S.A.B. de C.V. (“CEMEX”) (NYSE: CX) kondigde vandaag aan dat zijn digitale platform CEMEX Go wereldwijd bijna een kwart van het klantenbestand van het bedrijf bereikte, waardoor de ervaring van meer dan 10.000 klanten op drie continenten werd getransformeerd en de digitale transformatie in de wereldwijde bouwmaterialenindustrie werd geleid.

Op basis van de feedback van klanten blijft CEMEX CEMEX Go verbeteren door nieuwe mogelijkheden toe te voegen die een meer gepersonaliseerde ervaring bieden door betere bruikbaarheid en analyse. Klanten kunnen hun bedrijfsefficiëntie en concurrentiekracht verhogen en tegelijkertijd meer waarde genereren voor hun bedrijf en hun klanten, dankzij digitale technologieën.

CEMEX, S.A.B. de C.V.
Media Relations: