Raad van Bestuur van eLichens benoemt Gilles Delfassy tot Nieuwe Voorzitter van de Raad van Bestuur

GRENOBLE, Frankrijk--()--eLichens, een toonaangevende ontwerper van gepatenteerde gassensoren en het eerste uitgebreide analyse- en voorspellingsplatform voor luchtkwaliteit heeft vandaag de benoeming van Gilles Delfassy als nieuwe voorzitter van de raad aangekondigd.

De heer Delfassy is een zeer gerespecteerde expert in de halfgeleider- en mobiele/draadloze industrie. Hij bracht het grootste deel van zijn carrière door bij Texas Instruments (TI), waar hij de drijvende kracht was achter het draadloze initiatief. Hij creëerde en bouwde ’s werelds grootste draadloze halfgeleiderbedrijf en hielp de industrie vorm te geven. Sinds zijn pensionering bij TI in 2007 heeft de heer Delfassy de functie van Chief Executive Officer van ST-Ericsson bekleed en was hij bestuurder en voorzitter bij verschillende publieke en private bedrijven in de Verenigde Staten en Europa.

eLichens
Wahid Issa