Vista Group, Global Leader in Film Industry Software, onthult de laatste innovaties op CineEurope 2018

AUCKLAND, Nieuw-Zeeland & BARCELONA, Spanje--()--Vista Group International (NZX & ASX: VGL), ’s werelds grootste leverancier van softwareoplossingen voor de filmindustrie, zal een groot aantal innovaties en opinieleiders tonen op CineEurope 2018 van 11 tot 14 juni in Barcelona, Spanje.

Cinema Manager is Vista Cinema’s eerste grote software release om onze bioscoop management suite van producten cloud-ready te maken. Kom naar stand #101 om te zienwaarom Cinema Manager verbluffende feedback heeft ontvangen over de nieuwe intuïtieve gebruikersinterface waarmee de veelvoorkomende taken van een bioscoopmanager in minder tijd en met minder kans op fouten kunnen worden uitgevoerd.

Press Contacts:
Maggie Begley/MBC