Groupe ADP intensiveert haar innovatie-inspanningen door te investeren in het White Star Capital Investment Fund

TREMBLAY-EN-FRANCE, France--()--In het kader van haar Innovatie Hub programma, heeft Groupe ADP (Parijs:ADP) onlangs geïnvesteerd in het White Star Capital fonds om haar investeringsstrategie uit te breiden. Deze deelname wordt gedaan als onderdeel van een financieringsronde van 180 miljoen dollar. Het fonds is gevestigd in New York, Montreal, Londen en Parijs en heeft sinds zijn oprichting in 2015 in meer dan 20 innovatieve bedrijven belegd.

“Onze investeringsstrategie, rechtstreeks in start-ups en via externe fondsen, heeft bewezen een krachtig instrument te zijn voor het transformeren en ondersteunen van innovatieve projecten. Bijna een jaar na de lancering van het Innovation Hub-initiatief in maart 2017 heeft onze totale investeringscapaciteit nu 40 miljoen euro bereikt en breidt ons initiatief uit om vooruit te kijken en alle stappen van het innovatieproces te bestrijken”, aldus Edward Arkwright, Deputy CEO.

Groupe ADP
Press: