Zebra Medical Vision verwerft 30 miljoen dollar, onthult de breedste, geautomatiseerde op AI gebaseerde radiologie borströntgenlezer tot op heden

Het bedrijf kondigt de voltooiing van zijn 30 miljoen dollar C ronde van financiering aan die door aMoon & Aurum Ventures met participatie van strategische gezondheidszorginvesteerders en belangrijke AI deskundigen wordt geleid.

Zebra Medical Vision Raises $30M, unveils the broadest, automated AI based Radiology Chest X-Ray reader to date (Photo: Zebra-Med)

KIBBUTZ SHEFAYIM, Israël--()--Zebra Medical Vision (https://www.zebra-med.com/), de toonaangevende machine en diep lerende startup, kondigt vandaag aan dat het 30 miljoen dollar heeft verworven in C ronde financiering, waardoor de totale investering in het bedrijf naar 50 miljoen dollar is gebracht. Bovendien onthult het bedrijf vandaag zijn Textray borströntgenonderzoek (https://arxiv.org/abs/1806.02121), het meest uitgebreide AI-onderzoek dat tot nu toe is uitgevoerd naar borströntgenstralen, dat een glimp geeft van een toekomstig geautomatiseerd borströntgenanalyseproduct dat door het bedrijf wordt ontwikkeld.

Company Media Contact:
Blonde 2.0 for Zebra Medical Vision