GSMA Maakt Eerste Keynotesprekers bekend voor 2018 “GSMA Mobile World Congress Americas, in partnerschap met CTIA”.

Leidinggevenden van HBO, Nokia, Samsung, Sprint en het LA Department of Transportation geven Keynote. Sponsors, aanvullende deelnemende bedrijven, exposanten en programma’s Aangekondigd

ATLANTA--()--GSMA kondigde de eerste bevestigde sprekers voor het tweede Mobile World Congress Americas dat plaatsvindt van 12-14 september 2018 in het Los Angeles Convention Center. GSMA maakte ook extra details voor het manifestatie van Amerika vandaag, met inbegrip van nieuwe programma’s, exposanten en sponsors bekend.

Voor het eerst in de geschiedenis, zal de belangrijke entertainmentstad in de wereld het belangrijkste podium zijn voor een mobiel de industrie-event van deze grootte zijn – Mobile World Congress Americas zal de schijnwerper op het kruispunt van mobiel met content, media en vermaak zetten,” bovengenoemde Michael O’Hara, Belangrijkste Marketing Ambtenaar, GSMA. “Er zijn nu wereldwijd meer dan 5 miljard mobiele abonnees en mobiele telefoons verbinden bijna alles in ons leven, inclusief content, media en entertainment. Nu technologieën zoals 5G, kunstmatige intelligentie, augmented reality, virtual reality, blockchain en andere mainstream worden, zal mobile de media- en entertainmentervaring zoals we die vandaag de dag kennen verder transformeren.

Toonaangevende managers in content, media en mobiel die een keynote geven

De GSMA kondigde aan dat wereldwijde leiders van over de hele mobiele communicatie en media-en entertainmentindustrieën zijn een van de eerste keynote speakers bevestigd voor Mobile World Congress Americas, waaronder:

• Sunil Bharti Mittal, oprichter en voorzitter, Bharti Enterprises and Chairman, GSMA
  • Meredith Attwell Baker, President en CEO, CTIA
  • Mats Granryd, Directeur Generaal, GSMA