Publicatie van het officiële tijdschema van de nieuws conferentie CES Azië 2018: er komen belangrijke bedrijfsmededelingen aan

Vijfentwintig topmerken gaan nieuws maken op CES Asia

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology Association (CTA) heeft vandaag haar officiële tijdschema van de nieuws conferentie voor CES Asia™ 2018 gepubliceerd, het belangrijkste evenement voor de consumententechnologie-industrie op de Aziatische markt. Allwinner, Bubble Lab, BYTON, The Dow Chemical Company, Honda, Kia, Mercedes-Benz en nog veel meer organiseren ter plaatse nieuws conferenties om producten te lanceren en bedrijfsmededelingen te doen.

Meer dan 500 toonaangevende technologiebedrijven van elke omvang zullen deelnemen aan CES Asia om technologieën te demonstreren en te ontwikkelen die de wereld verbeteren.

Consumer Technology Association (CTA)
Teresa Hsu
703-907-5259
thsu@CTA.tech