Workiva breidt Wdesk Platform uit met Wdata

Wdata voegt krachtige nieuwe mogelijkheden voor datavoorbereiding toe aan Wdesk om data samenwerking te versterken, nauwkeurigheid te garanderen en downstream rapporten en analyses te automatiseren

AMES--()--Workiva (NYSE:WK), toonaangevend op het gebied van oplossingen voor datamanagement, -rapportage en -naleving, kondigt vandaag aan dat het zijn Wdesk platform uitbreidt met Wdata dat nieuwe mogelijkheden voor datavoorbereiding combineert met bestaande connectoren en API’s om op eenvoudige wijze grote datasets vast te leggen, te verrijken en te koppelen aan Wdesk.

Wdata versterkt de krachtige koppelings-, audit- en controlefuncties binnen Wdesk om klanten over de hele wereld de tools te bieden die ze nodig hebben om de datasamenwerking te verbeteren, rapporten en analyses te automatiseren en financiële transformatie binnen hun organisatie te ondersteunen.

Wdata is gebouwd voor financiële teams om enorme datasets uit cloud-, on-site en hybride gestructureerde systemen, desktopspreadsheets en Wdesk-spreadsheets te verzamelen, voor te bereiden en te interpreteren. Met een eenvoudige, drag-and-drop ervaring, zijn gebruikers in staat om gegevens uit verschillende bronnen te centraliseren – met inbegrip van systemen voor enterprise resource planning (ERP), human resources, verkoop, operations, en governance, risico en compliance (GRC) – in een veilige, cloud-platform.

Workiva Inc.
Kevin McCarthy, 515-663-4471