Vertex sluit zich aan bij het Sitecore Technology Alliance Program

Integratie met Sitecore Experience Commerce vereenvoudigt eind-tot-eind fiscale functionaliteit

KING OF PRUSSIA, Pa.--()--Vertex, Inc., een toonaangevende leverancier van belastingtechnologie en -diensten, heeft aangekondigd te zijn toegetreden tot het Sitecore Technology Alliance Program. Als onderdeel van zijn deelname heeft Vertex een integratie ontwikkeld voor zijn indirecte belastingoplossingen met Sitecore Experience Commerce™ 9, ter ondersteuning van nauwkeurige, geautomatiseerde verkoop- en fiscale gebruiksberekeningen, evenals retourzendingen die klaar zijn voor ondertekening, voor zowel de on-premise als cloud technologie van Sitecore.

Sitecore Experience Commerce is het enige cloud-uitgeruste platform dat content en commercie integreert, zodat merken de eind-tot-eind winkelervaring volledig kunnen personaliseren en individualiseren voor, tijdens en na de transactie.

Vertex, Inc.
Tricia Schafer-Petrecz, 484-595-6142