De VOID voegt negen nieuwe locaties toe

De VOID Experience Centers™ (VEC’s) zullen in de VS en wereldwijd worden uitgebreid

The VOID Experience Centers™ (VECs) Will Expand in the U.S. and Globally (Graphic: Business Wire)

LINDON, Utah--()--De VOID – de wereldwijde leider van een nieuwe categorie locatie-gebaseerde belevenissen met geavanceerde technologie en inhoud van wereldklasse – kondigde negen nieuwe centra aan na de afsluiting van een Series A-ronde eind vorig jaar. De aankondiging markeert agressieve uitbreidingsplannen in de V.S. Nieuwe plaatsen omvatten: Atlanta, Georgia.; Austin, Texas; Dallas, Texas; Hollywood, Californië; Minneapolis, Minnesota.; New York, N.Y.; Philadelphia, Pennsylvania.; Santa Monica, Californië; en Washington, D.C.

Fidelity Management and Research Company leidde de ronde met de deelname van nieuwe investeerders Qualcomm Ventures, Verizon Ventures, Disney, Cinemark en Genting Malaysia. Andere partners zijn onder meer: Shanda International Group, Meraas, Ithaca Media Ventures, Lion Capital, Madison Wells, Pickled Entertainment, Fair Capital en United Talent Agency.

“De kracht van The VOID stelt gasten in staat om in een wereld te stappen die tot nu toe buiten hun bereik lag. We verleggen de grenzen van creativiteit en technologie en zullen pioniers blijven op het gebied van locatie-belevenissen”, aldus Cliff Plumer, Chief Executive Officer van The VOID. “Ons doel is altijd geweest om entertainmentervaringen te creëren die hun gelijke niet kennen. We zijn erg blij dat we de steun hebben van bedrijven van wereldklasse en we richten ons op wereldwijde expansie.”

Voor meer informatie kunt u terecht op: www.thevoid.com.

PMK*BNC
Michelle Ravelo, (310) 854-4755