George Eyles Benoemd tot Chief Executive Officer van Maccs in Nederland

George Eyles, new Maccs CEO (Photo: Business Wire)

GRONINGEN, Nederland--()--Maccs, de toonaangevende leverancier van software voor theaterdistributie voor de wereldwijde filmindustrie en een bedrijf van Vista Group International (NZX & ASX: VGL), kondigt met genoegen de benoeming aan van George Eyles tot Chief Executive Officer. Als CEO zal de heer Eyles verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde activiteiten van Maccs, met klanten in meer dan 50 landen.

De heer Eyles zal zich bij Maccs aansluiten vanuit zijn huidige rol als Managing Director van Digital Cinema, EMEA voor Deluxe Technicolor. Hij werkt bij Deluxe sinds Deluxe en Technicolor in 2015 een joint venture voor cinema oprichtte. De heer Eyles is zeer vertrouwd met Maccs uit zijn tijd bij Deluxe en in een goede positie om zijn bewezen leiderschapsvaardigheden over te dragen aan Maccs’ sterke toekomst te blijven bouwen.

Eyles heeft meer dan 16 jaar ervaring in de branche op het gebied van de distributie van digitale inhoud, waaronder reclame en film. Voorafgaand aan de Deluxe Technicolor joint venture was hij verantwoordelijk voor Technicolors wereldwijde digitale filmstrategie. Hij leidde het business development team in Londen en Los Angeles.

Vista Group International/Auckland, NZ
Christine Fenby, +64 21 727 006