Transphorm Verhoogt de immuniteit voor ruis en Verlaagt het schakelgeluid met het GaN Power Conversion Platform van de derde generatie

Eerste GaN FET met 4-voltsdrempel en ontwikkelmethoden voor het nieuwe energiesysteem als resultaat van praktijkervaring

GOLETA, Calif.--()--Transphorm Inc.– de leider in het ontwerp en de productie van de hoogste betrouwbaarheid en de eerste JEDEC- en AEC-Q101 gekwalificeerde galliumnitride (GaN) halfgeleiders – kondigde vandaag de beschikbaarheid aan van zijn derde generatie (Gen III) 650-volt (V) GaN FETs. Op Gen III-technologie gebaseerde eindtransistoren zorgen voor minder elektromagnetische interferentie (EMI), een grotere immuniteit tegen poortgeluiden en een grotere hoofdruimte in circuittoepassingen.

De nieuwste ontwikkeling van het prijswinnende platform komt voort uit de kennis die is opgedaan door het Transphorm team dat samen met klanten werkt aan ontwerpen voor eindproducten die nu in productie zijn of binnenkort worden uitgebracht. Gen III-apparaten die worden vrijgegeven, zijn onder meer de TP65H050WS 50 mΩ FET en TP65H035WS 35 mΩ FET, die beide beschikbaar zijn in standaard TO-247-pakketten.

Crimson Communicates
Heather Ailara, +1-845-424-6341