Limelight Networks Vestigt record met één enkele verwijdering van 1,1 miljard objecten wereldwijd in minder dan een seconde

Innovaties voor Limelight’s SmartPurge helpt bedrijven bij het Vereenvoudigen van tijdgevoelige online contentverwijdering en verbeteren van workflows

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks (Nasdaq: LLNW), een wereldwijde leider in digitale contentlevering, heeft vandaag bekendgemaakt dat de bekroonde SmartPurge van Limelight onlangs 1,1 miljard gecachete objecten heeft verwijderd voor een totaal van 612 terabyte aan gegevens over het wereldwijde netwerk van Limelight in 123 milliseconden, de snelste enkele verwijdering tot op heden.

“De mogelijkheid om snel en eenvoudig online content te verwijderen kan de inkomsten beschermen, positieve klantervaringen garanderen en u geld besparen”, aldus Steve Miller-Jones, Senior Director Product Management bij Limelight Networks.

“SmartPurge is slechts één voorbeeld van Limelights innovatieve en toonaangevende oplossingen voor contentlevering die de workflow van onze klanten verbetert en flexibiliteit, snelheid en gemoedsrust bieden".

SHIFT Communications
Lori Niquette, 617-779-1800