Sigma Systems benoemt Vice-President Channels en Partners

TORONTO--()--Sigma Systems, wereldleider in catalogusgestuurde software, kondigt met genoegen de benoeming aan van Marc Hayden tot Vice President Global Channels and Partners.

Marc treedt toe tot Sigma van gen-E, een strategische partner van grote Enterprises en aanbieders van communicatiediensten in Noord-Amerika. In zijn rol leidde Marc het bedrijf met succes tot een omzetgroei van meer dan 300% en een succesvolle verkoop van het bedrijf. Hij bekleedde senior posities in Operations, Product Management, Sales en Marketing met CSG Invotas, CHR-oplossingen en Redknee Solutions in een 23-jarige carrière in de technologie- en communicatie-industrie. In zijn nieuwe rol zal Marc het wereldwijde kanalen- en partnerprogramma van Sigma speerpunt zijn en zal hij zich richten op het bevorderen van strategische partnerrelaties en het aansturen van nieuwe business binnen Sigma’s wereldwijde voetafdruk.

Simon Muderack, Executive Vice President en Chief Commercial Officer bij Sigma Systems hierover: “Sigma’s activiteiten blijven zich wereldwijd uitbreiden, met voortdurende steun voor bedrijven die als missie hebben om snel nieuwe innovatieve diensten op de markt te introduceren. Marc heeft uitgebreide ervaring binnen de communicatie-industrie en is goed gepositioneerd om ons bestaande klantenbestand te ondersteunen, nieuwe kanaal- en partneractiviteiten te stimuleren en ons vooruit te helpen. Ik heet Marc van harte welkom in het Sigma-team.”

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851
VP Marketing

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager