Sigma Systems neemt leidende rol in TM Forum Open Digital Lab

Sigma Systems, wereldwijd marktleider in catalogusgestuurde software, heeft vandaag aangekondigd een leidende rol te willen spelen in het TM Forum Open Digital Lab voor het digitale ecosysteem. Sigma zal haar Create-Sell-Deliver productportfolio inzetten in de Open Digital Lab-omgeving om het flexibele platform te bieden waarop elk type digitale dienst kan worden gecreëerd, verkocht en geleverd. Sigma werkt samen met Open Digital lab partners en leidt regelmatig TM Forum Catalyst projecten, waar het internet of things-diensten voor slimme steden, connected huizen, connected auto’s en een reeks van diensten mogelijk gemaakt door NFV/SDN en 5G heeft ondersteund.

TM Forum, de branchevereniging die digitale transformatie door middel van samenwerking aanstuurt, zal het Open Digital Lab oprichten om innovatie voor dienstverleners en leveranciers te versnellen. Het Open Digital Lab zal innovatie versnellen en experimenten en prototyping ondersteunen van nieuwe diensten die worden ondersteund door de Open API’s van TM Forum.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson
VP Marketing
+1(416)-827-6851

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager