Viking stelde aankoop Tecnotree voor

AUSTIN, Texas--()--Na de jaarvergadering van Tecnotree die vorige week plaatsvond, werden de door Viking voorgedragen kandidaten voor de Raad van Bestuur van Tecnotree niet tot de Raad van Bestuur benoemd. Dit was een zeer teleurstellend resultaat.

Viking heeft in de loop der tijd haar betrokkenheid getoond, met name door Tecnotree’s grootste individuele aandeelhouder en grootste financier te worden. Het was de overtuiging dat de beste route voor een samenwerkingsproces en -resultaat, de aanwezigheid van Viking in de Raad van Bestuur was. Viking bedankt de Raad van Bestuur van Tecnotree voor haar steun en unanieme aanbeveling van haar voordrachten.

Viking heeft haar betrokkenheid bij het ecosysteem van Tecnotree aangetoond met het recente Aanbestedingsaanbod, de daaropvolgende uitbreiding en de substantiële aankoop van Tecnotree-aandelen op de open markt. Viking heeft ook een complete PR-campagne gefinancierd om ervoor te zorgen dat alle aandeelhouders op de hoogte waren van haar aanbod en de voordelen ervan.

Press:
C8 Consulting Ltd