Immervision maakt nieuw logo en nieuwe missie bekend om Intelligent Vision mogelijk te maken

Montreal, een in Canada gevestigde ontwikkelaar van unieke, groothoek-, panomorfobjectieven en beeldverwerkingstechnologie voor data in beeld, maakt Intelligent Vision mogelijk voor het huidige én toekomstige aanbod.

MONTREAL--()--Immervision, een technologiebedrijf dat intelligente visie in de apparaten van de wereld mogelijk maakt, lanceerde vandaag een nieuwe visie voor de toekomst van het bedrijf. Bij deze vernieuwing van Immervision hoort een nieuw bedrijfslogo en een nieuwe missie die de huidige en toekomstige visie van het bedrijf weerspiegelen.

Het nieuwe Immervision-logo is krachtig en ongecompliceerd. Het gaat een gitzwart met zacht blauw logo, met een opvallende weergave van de iris van een menselijk oog. De onvolmaakte geribbelde cirkel belichaamt de missie van Immervision om de mensheid naar de steeds meer verbonden optische mogelijkheden van de apparaten van vandaag te brengen, stelt Pascale Nini, CEO bij Immervision:

"Ons doel bij Immervision is altijd geweest om de menselijkheid naar de technologie te brengen die ons leven verbetert", zegt Nini. "Ons nieuwe logo en nieuwe bedrijfsmissie versterken de behoefte van de wereld, niet alleen aan reflectie maar ook aan echte visuele waarneming in hedendaagse apparaten. Meer dan ooit moeten onze alledaagse apparaten met een intelligente visie een veelheid van contexten mogelijk maken. Door mensen en machines te helpen meer, slimmer te zien, verbetert Immervisie de menselijke interactie en het begrip met de wereld als nooit tevoren."

Immervision
Angus Mackay, +1 514 985 4007 ext. 3037