Prysmian en General Cable maken datum van afsluiting overname van General Cable door Prysmian bekend: 6 juni 2018

MILAN & HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--Prysmian Group (BIT: PRY) en General Cable Corporation (NYSE: BGC) hebben aangekondigd dat de partijen op de hoogte zijn gebracht van het feit dat zij toestemming hebben gekregen van het Committee on Foreign Investment in de Verenigde Staten (CFIUS) voor de voorgenomen overname van General Cable foor Prysmian. Deze goedkeuring was de laatste van de vereiste goedkeuringen van de regelgevende instanties in verband met de transactie.

Zoals eerder aangekondigd door General Cable op 16 februari 2018, hebben de aandeelhouders van General Cable de aankoop door Prysmian goedgekeurd tijdens een speciale vergadering van aandeelhouders van General Cable.

Prysmian en General Cable verwachten dat de transactie op 6 juni 2018 afgerond wordt, afhankelijk van het voldoen aan of afstand doen van de resterende gebruikelijke voorwaarden voor afsluiting zoals uiteengezet in de fusieovereenkomst tussen de partijen.

Prysmian Group
Lorenzo Caruso, 0039 02 6449.1