LTI kondigt digitale engineering- en bouwoplossingen aan gebaseerd op SAP® Cloud Platform

De oplossing, ontworpen op SAP S/4HANA® en SAP Leonardo, vermindert de complexiteit van de uitvoering van grote projecten in activa-intensieve industrieën

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), een wereldwijd technologieadviesbureau en bedrijf dat digitale oplossingen aanbiedt, kondigde de beschikbaarheid aan van zijn Digital Engineering & Construction Solution for Engineering, Construction and Operations (EC&O) bedrijven. De voorgeconfigureerde oplossing voor SAP S/4HANA® biedt een scala aan digitale transformatiemogelijkheden voor activa-intensieve industrieën zoals Engineering & Construction, Heavy Engineering en grote projectgebaseerde organisaties.

De belangrijkste kenmerken van de Digital Engineering & Construction Solution van LTI zijn:

• Laat fysiek en digitaal samenkomen door mensen, apparatuur en locatieoperaties met elkaar te verbinden om overal en altijd transacties uit te voeren.
  • Beheert grote aantallen interne en externe belanghebbenden met complexe onderlinge afhankelijkheden om technische, operationele, financiële, aan middelen gerelateerde en andere risico’s te voorkomen en proactief te beheren.
  • Versnelt de implementatie met het mozaïekplatform van LTI, waardoor projecten van planning tot uitvoering worden aangestuurd met mobiele apps, werkbank voor uitvoering en projectmanagement cockpit.
  • Maakt gebruik van SAP Leonardo en de geavanceerde mogelijkheden van SAP S/4HANA en SAP Cloud Platform.
  • Benchmarkprocessen voor een hoger niveau van uitmuntendheid en intelligentie, waardoor werfverantwoordelijken, projectmanagers en bedrijfsleiders de beschikking krijgen over instrumenten om betere en tijdige beslissingen te nemen.
  • Meerdere implementatie-opties om zakelijke professionals en ondernemingsroutekaarten op elkaar af te stemmen.

Larsen & Toubro Infotech
Neelian Homem