Visa kondigt Fast-Track toegang tot zijn netwerk en een investering van 100 miljoen dollar voor Europese FinTechs aan

• FinTechs profiteert in Europa als eerste van het nieuwe fast-track Visa-programma
  • Maakt eenvoudige, snelle onboarding mogelijk voor startende bedrijven in slechts vier weken
  • 100 miljoen dollar investeringsprogramma zal de ontwikkeling van Europese FinTech-oplossingen te ondersteunen
  • Visa-partnerschap met in Europa gevestigde innovatoren Contis, EVRY, Jaja, Revolut, Wirecard

AMSTERDAM--()--Visa (NYSE: V) heeft vandaag aangekondigd dat het twee programma’s heeft ontworpen ter ondersteuning van Europese FinTechs die de nieuwe generatie van digitale betaalmogelijkheden ontwikkelen.

Vanaf juli kunnen in Europa gevestigde FinTech-starters binnen slechts vier weken aan het wereldwijde netwerk van Visa deelnemen. Het nieuwe FinTech Fast Track-programma biedt snelle onboarding en lagere kosten om startende ondernemingen te helpen toegang te krijgen tot de mogelijkheden die binnen Visa’s wereldwijde netwerk liggen om hun eigen ideeën aan te wakkeren.

Bovendien heeft Visa een Europees investeringsprogramma van 100 miljoen dollar gelanceerd om het bloeiende FinTech-ecosysteem in Europa te ondersteunen en zijn investeringsactiviteit in startende ondernemingen uit te breiden.

Visa Inc
Mark Hooper