Pre-Switch kondigt cross-Platform Soft-Switching technologie aan die gebruik maakt van kunstmatige intelligentie.

CAMPBELL, Californië.--()--Pre-Switch, Inc.,’s werelds grootste leverancier van soft switching technologie, presenteert vandaag de Pre-Flex™ technologie, een geïntegreerde AI (Artificial Intelligence) controller IC (Integrated Circuit) die effectief alle transistor schakelverliezen in hard geschakelde architecturen voor vrijwel elke power converter topologie elimineert.

Pre-Flex verlaagt kosten, grootte en gewicht drastisch, terwijl het de efficiëntie en betrouwbaarheid van stroomomvormers in de server-, zonne-, wind-, EV-, tractie- en motoraandrijfmarkten verhoogt.

Pre-Flex technologie leert en past “in het systeem” aan, cyclus per cyclus, om resonante soft-switch betrouwbaar te forceren over veranderende belastingen, ingangsspanningen, temperaturen en productietoleranties. De technologie heeft bewezen dat de efficiëntie groter is dan die van topologieën op vijf niveaus tegen een fractie van de kosten en complexiteit.

for Pre-Switch, Inc.
Christian Zdebel, 484-788-2384