Samsung Bioepis maakt de resultaten bekend van de aanvullende eenjarige follow-up-studie over SB3 Biosimilar Candidate Trastuzumab tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Clinical Oncology (ASCO) in 2018.

De extra resultaten van het één jaar durende vervolgonderzoek tonen lage weerslag van cardiale veiligheidsvoorvallen en geen statistisch significant verschil in overlevingsresultaten in vergelijking met referentietrastuzumab in de SB3 behandelingsgroep.

Christopher Hansung Ko, President & CEO of Samsung Bioepis. (Photo: Business Wire)

INCHEON, Korea--()--Samsung Bioepis Co., Ltd. kondigde vandaag de resultaten aan van een aanvullend éénjarig vervolgonderzoek op SB3, een biosimilaire kandidaat die verwijst naar Herceptin® 1 (trastuzumab). De gegevens werden als abstracte publicatie beschikbaar gesteld tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Clinical Oncology (ASCO) in 2018, die plaatsvond van 1 tot en met 5 juni 2018 in Chicago.

,,Het bijkomende één jaar durende vervolgonderzoek toont het veiligheidsprofiel op lange termijn van SB3 aan," aldus Chul Kim, hoofd van de afdeling Klinische Wetenschappen, Samsung Bioepis. "We blijven ons inzetten om onze sterke pijplijn van biosimilaire kandidaten te bevorderen, zodat meer patiënten en gezondheidszorgstelsels kunnen profiteren van biosimilars.

MEDIA CONTACT:
Samsung Bioepis Co., Ltd.
Mingi Hyun
+82-31-8061-1594
mingi.hyun@samsung.com

MEDIA CONTACT:
Samsung Bioepis Co., Ltd.
Mingi Hyun
+82-31-8061-1594