Ascend breidt capaciteit ADN tot 2022 uit naar 220 kiloton

HOUSTON--()--Ascend Performance Materials, ’s werelds grootste volledig geïntegreerde producent van nylon 6,6 hars, kondigde vandaag plannen aan om zijn ADN-capaciteit uit te breiden tot 2022. In totaal zal Ascend haar ADN-capaciteit tegen 2022 met 220 kiloton (KT) uitbreiden om aan de stijgende vraag te kunnen voldoen.

Ascend voltooide zijn eerste uitbreiding van 50KT eind 2017. Eind 2018 zal een bijkomende 40KT uitbreiding voltooid zijn, met plannen om tegen 2022 een bijkomende 180KT te realiseren.

“We zijn toegewijd aan het ondersteunen van de groei van de nylon 6,6 keten, wereldwijd,” zei Phil McDivitt, Ascend’s president en CEO. “We hebben een bewezen staat van dienst als het gaat om consistent toenemende capaciteit in de hele keten naarmate de vraag toenam. Met onze nieuwste vijfde generatie ADN-technologie zijn we in staat om capaciteit toe te voegen zonder uitgebreide stilstandtijd.”

Ascend Performance Materials
Alison Jahn, +1 713-210-9809