Hallstar splitst divisies Beauty & Personal Care en Industrial Solutions in twee aparte bedrijven

CHICAGO--()--Hallstar splitst zichzelf per 1 oktober op in twee aparte bedrijven: Hallstar Industrial Solutions Company en Hallstar Beauty & Personal Care Company. De twee nieuwe bedrijven krijgen ook nieuwe leidinggevenden.

John Paro, Chairman, President and Chief Executive Officer ziet deze evolutie van Hallstar als een toekomstgerichte, verkwikkende inzet van haar wereldwijde middelen en als als een directe reactie op de behoeften van de markt.

“Ik ben altijd trots geweest op beide zijden van het bedrijf. Tegelijkertijd erkennen wij dat de landschappen van Industrial Solutions en Beauty & Personal Care sterk verschillen op het gebied van klantgedrag en productinnovatie. Door onszelf als twee bedrijven op te richten, kunnen onze mensen blijven doen waar ze goed in zijn en zich volledig richten op groei in hun specifieke branche.”

Hallstar
Marie Paro, 312-554-7470