Johns Manville geeft Duurzaamheidsrapport 2016/2017 vrij

DENVER, Verenigde Staten--()--Johns Manville (JM), wereldwijd koplopende fabrikant van energiezuinige bouwmaterialen en ontworpen specialiteitsmaterialen, en een Berkshire Hathaway bedrijf, gaf vandaag zijn Duurzaamheidsrapport 2016/2017 vrij. JM’s zesde rapport toont de toewijding aan kernwaarden, duurzaamheid en het uitvoeren van bedrijfsactiviteiten op manieren die de belangen van aandeelhouders en van het milieu balanceert. Het rapport is beschikbaar op www.jm.com/sustainability.

Voorzitter, president en algemeen directeur Mary Rhinehart zegt dat een duurzame denkwijze de sleutel is tot JM’s levensduur, dat bijzonder significant is omdat het bedrijf zijn 160e verjaardag viert in 2018.

“Ik ben trots op de vooruitgang die we hebben gemaakt sinds onze grondleggers JM 160 jaar geleden vestigden. Het bedrijf heeft de tand des tijds doorstaan met kracht en visie,” zei Rhinehart. “Geleid door onze kernwaarden – Mensen, Passie, Prestatie en Bescherming – zullen we doorgaan met het grijpen van nieuwe kansen op een duurzame manier. Ik ben vol vertrouwen dat wij nog vele jaren zullen bloeien als de Gekozen Werkgever en Leverancier.”

Johns Manville
Holly Leiker, 303-978-2042