Pandora voltooit overname van AdsWizz

Vergroot leiderschap in het wereldwijde digitale audioreclame-ecosysteem

OAKLAND, Calif.--()--Pandora (NYSE: P), de grootste streamingdienst voor muziek in de VS, heeft vandaag aangekondigd dat het de overname van AdsWizz, de wereldwijde leider in digitale audio reclame technologie heeft afgerond.

“Audio is het snelst groeiende formaat in digitale reclame en de markt evolueert snel”, aldus Roger Lynch, CEO van Pandora. “Voltooiing van de overname verstevigt onze positie in de toekomst van audio, waardoor we meer dan ooit klaar zijn om uitgevers en merken wereldwijd te bedienen”.

“We bouwden het AdsWizz-platform met innovatieve technologie ten dienste van een eenvoudig idee: waarde bieden aan alle belanghebbenden in het digitale audio-ecosysteem – waaronder merken, luisteraars en uitgevers – met relevante, geëngageerde en zeer gerichte reclame-ervaringen”, aldus Alexis van de Wyer, CEO van AdsWizz. “Dit zal niet veranderen. We zullen ons blijven richten op het bouwen van de beste technologie in de industrie voor onze uitgeverspartners overal ter wereld, en op het blijven innoveren en verbeteren van ons platform, dat voor iedereen toegankelijk zal zijn,” aldus Lynch.

Pandora Public Relations
Jette Speights, 415-385-8829