FCF: Beweringen van Greenpeace Oneerlijk en misleidend

KAOHSIUNG, Taiwan--()--FCF Fishery, Co. President Max Chou heeft vandaag de volgende verklaring afgelegd over recente misleidende beschuldigingen van mensenrechtenschendingen door Greenpeace tegen het bedrijf:

“We realiseren ons dat als een van ’s werelds grootste producten geïntegreerde supply chain dienstverleners met meer dan 30 dochterondernemingen, visbases en scheepsagenten over de hele wereld, we een primair doel zijn voor organisaties die publiciteit willen genereren, maar die niet volledig op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en verbeteringen die momenteel plaatsvinden in de visserij-industrie. Echter, in hun pogingen om flagrante schendingen van de mensenrechten te beteugelen, geloven wij dat het oneerlijk en bedrieglijk is om ons bedrijf gelijk te stellen met met degenen die wreedheid en verwaarlozing van hun arbeiders vergoelijken.”

“Hoewel we het zinvolle werk van Greenpeace bij het aan de kaak stellen en uitbannen van mensenhandel en duurzaamheidsovertredingen erkennen, zijn we evenzeer teleurgesteld dat ze FCF betrekken bij oude incidenten en zaken die sindsdien in alle gevallen in samenwerking met het Taiwanese ministerie van Visserij zijn afgehandeld.”

for FCF Fishery, Co.
Margie M. Newman, 1+ 619-995-3078