Svandis en Cindicator gaan strategisch partnerschap aan voor analyse van cryptovaluta-handel

Svandis and Cindicator strategic partnership. (Photo: Business Wire)

REYKJAVÍK--()--Svandis en Cindicator zijn een strategisch partnerschap aangegaan als onderdeel van het Symbiotic Network Cindicator. De kern van het partnerschap is dat Svandis - een platform voor handel in cryptoassets en investeringsanalyse - Cindicator in een vroeg stadium toegang zal geven tot het nieuwe ecosysteem van analytische tools en gegevens.

Svandis staat onder leiding van Hermann Finnbjornsson, CEO en mede-oprichter van Svandis, een veteraan uit de techwereld, en heeft in IJsland de eerste beurs van cryptovaluta opgezet, een elektronisch stemsysteem en een digitale token kaart voor multifunctionele betalingen.

Het ecosysteem van Svandis bestaat uit een uniform analyse- en visualisatieplatform voor de analyse van cryptovaluta. Het data-entry-proces koppelt automatische datamining aan geïncentiveerde dataverstrekking door Svandis-gebruikers. Svandisgebruikers ontvangen Svandis tokens (SVN) voor het invoeren van gegevens en door een app voor gegevensverwerking op hun apparaten aan te sluiten.

Svandis
Christopher McClure