NBC Universal, Havas Group en Endemol Shine Bespreken toekomst met Kunstmatige Intelligentie, Blockchain en Virtual Reality op IBC2018

LONDEN--()--Als bakermat van technische uitvindingen en innovatie en presenteert IBC2018 een breed scala aan ambitieuze en actuele elementen om contentmakers en -eigenaren van over de hele wereld die van 13 tot en met 18 september 2018 de RAI in Amsterdam bezoeken, te betrekken, te informeren en te inspireren.

Het evenement is een must om te bezoeken en omvat nieuwe inspirerende conferentiethema’s die zich zullen richten op innovatieve nieuwe platforms, publieksbetrokkenheid en interactie/immersie, evenals een uitgebreide tentoonstelling die de nieuwste technologieën zal omvatten, van AI en VR tot geavanceerde cloud-gebaseerde workflows.

De inschrijving voor IBC2018 is nu geopend op: https://ibc.itnint.com/IBC18/Online/RegLogin.aspx

“Het medialandschap ontwikkelt zich in een ongekend tempo, met nieuwe platforms, technologieën en zelfs nieuwe realiteiten die ons meer mogelijkheden bieden voor inhoudelijke innovatie en betrokkenheid van het publiek”, aldus Michael Crimp, CEO, IBC. “IBC bereidt een uitstekend programma voor van conferentiesessies, forums en beursfeatures, waarin deskundigen van toonaangevende organisaties hun ervaringen en kennis van deze zich ontwikkelende sectoren delen, waardoor een geïnformeerd en stimulerend debat mogelijk wordt dat bezoekers zal helpen zich voor te bereiden op de toekomst.

IBC Press Contact
Louise Wells, Bubble Agency