Ontex Group NV: Jaarlijkse Algemene Vergadering

AALST-EREMBODEGEM, Belgium--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV (Euronext: Ontex) heeft vandaag zijn Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AV) gehouden en heeft de resultaten van alle voorstellen die door de Raad van Bestuur eraan werden voorgelegd, gepubliceerd, inclusief de jaarrekening voor het boekjaar eindigend op 31 december 2017. De AV heeft een brutodividend van 0,60 € per aandeel goedgekeurd voor het financiële jaar 2017, die op 5 juni 2018 zal uitbetaald worden.

Dividend

Nadat vandaag de aandeelhouders hun goedkeuring gegeven hebben, zijn de volgende data van belang:

• Ex-dividend datum vrijdag 1 juni 2018
  • Registratie datum maandag 4 juni 2018
  • Betalingsdatum dinsdag 5 juni 2018

De notulen van de jaarlijkse algemene vergadering en de buitengewone algemene vergadering die op dezelfde dag werd gehouden zijn beschikbaar op de website:

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via andere toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex en we zijn aanwezig in 22 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.

Om het laatste nieuws bij te houden, bezoek www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

Ontex Group NV
VRAGEN VAN BELEGGERS