BRIC HOLDING lanceert Aimedis – ICO: koplopend Duits eHealth platform gaat de beurs op

AMSTERDAM & PRAGUE--()--Aimeidis, het op blockchain- en AI-gebaseerde eHealth platform dat de manier waarop patiënten contact hebben met doktoren, ziekenhuizen, therapeuten, drogisterijen en elkaar zal revolutionaliseren, lanceerde de AIM-token voor de financiering van de wereldwijde marktintroductie.

Investeerders hebben sinds woensdag 16 mei de kans om eindelijk aandelen te kopen en deel uit te maken van een uniek succesverhaal, de internationale marktintroductie van Aimedis, door AIM-tokens te kopen: AIM tokens zijn nu beschikbaar met 20% voorverkoopskorting PLUS een premie voor vroege vogels van 5%, uitsluitend in het Tsjechische investeringshuis BRIC INVEST https://www.bric-holding.com/home_en.html!

Aimedis wil de toekomst van de gezondheidszorg vormen door middel van een revolutionair en volledig functionerend platform, beveiligd met blockchain en ondersteund door AI, dat ervoor zorgt dat patiënten de controle hebben, dat de uitwisseling van medische informatie beveiligt, dat toegang geeft tot de beste medici en dat advies, doktersrecepten, persoonlijke gezondheidsverbeteringen geeft. En we hebben het nu niet over de toekomst: het revolutionaire Aimedis platform wordt al gebruikt als een werkend systeem en is in gebruik in grote ziekenhuizen in Duitsland!

BRIC HOLDING SE
Miroslav Soukup