Zhou Houjian (Hisense) en Kevin Ho (Huawei) naar Keynote CES Asia; focus op mobiliteit, 5G en connectiviteit

Zullen zich aansluiten bij de leidinggevenden van Alibaba A.I. Labs en BYTON bij aanprijzen van nieuwste kunstmatige intelligentie en voertuigtechnologie

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology AssociationTM (CTA) kondigde vandaag aan dat de voorzitter van Hisense, Zhou Houjian en de voorzitter van de handset-productlijn van Huawei, Kevin Ho tijdens de komende CES AsiaTM 2018 afzonderlijke toespraken zullen houden. Aangezien CES Asia de uitbreiding van technologie naar nieuwe gebieden zoals kunstmatige intelligentie, voertuigtechnologie, AR, VR en meer aanstuurt, zullen voorzitter Zhou en de heer Ho de toekomst van innovatie in hun bedrijven bespreken via connectiviteit en mobiliteit tijdens het belangrijkste technologie-evenement van Azië.

“Hisense en Huawei zijn grote wereldwijde merken geworden door de status quo aan te vechten en innovatieve productoplossingen te creëren die consumenten van over de hele wereld aantrekken, entertainen en verbinden”, stelt Gary Shapiro, president en CEO van CTO. “We zijn blij dat voorzitter Zhou en de heer Ho te mogen verwelkomen in het CES Asia keynote evenement en we zijn benieuwd naar deze experts, die leiding hebben om het potentieel van 5G te benutten door middel van verschillende implementatiestrategieën en verbindingsmogelijkheden.”

Consumer Technology Association
Teresa Hsu, 703-907-5259