IBIN geïntroduceerd in miljardenmarkt voor dollarblokken door hybride effectenbeurs

SINGAPORE--()--Hybrid Stock Exchange, een op blockchain gebaseerd trading platform dat het vrijgegeven IBIN gebruikt als blockshare identificatie, is ingesteld op innovatieve functies om de behoeften van de steeds groeiende industrie te ondersteunen en vast te stellen. Bekijk de HYBSE trailer hier: http://www.hybse.com.

Het International Securities Identification Number (ISIN) is een twaalfkaraktercode die een specifiek effect, zoals aandelen, op unieke wijze identificeert en de populairste wereldwijde effectenidentificatiecode is. Nu de preregistratie voor emittenten en gebruikers is geopend, introduceert het DIM Ecosystem het International Blockshare Identification Numer (IBIN), een 13-cijferig, uniek serienummer dat door een bedrijf wordt gebruikt voor notering aan de hybride effectenbeurs of andere beursgebouwen.

Verhandelbare effecten op HYBSE omvatten momenteel gecryptoniseerd eigen vermogen, cryptocurrency, op de beurs verhandelde grondstoffen, index en meer. Emittenten kunnen hun IBIN kosteloos aanvragen. Deze beperkte aanbieding is beschikbaar tot 31 augustus 2018 of voor de eerste 75 bedrijven die zich registreren. Kijk voor meer informatie op http://www.ibin.io

DIM Foundation Ltd
Uros Trajkovic