Maximale cryptocurrencies beschikbaar voor EU-handelaars in Libertex

LIMASSOL, Cyprus--()--Libertex trading platform, geëxploiteerd door Indication Investments Ltd, kondigt aan dat vanaf 23 mei 2018 Europese handelaren operaties kunnen uitvoeren met 34 nieuwe cryptocurrency CFD instrumenten. Dit betekent dat Libertex een van de belangrijkste toepassingen en handelsplatforms voor EU-handelaren is geworden in termen van de beschikbare hoeveelheid cryptocurrencies.

Andrew Nikolaev, uitvoerend bestuurder van Libertex, laat weten: "Cryptocurrencies zijn een van belangrijkste trends in de financiële industrie van de afgelopen jaren. De vraag naar deze activa neemt aanzienlijk toe. We zijn blij dat we kunnen voldoen aan de vraag van Europese handelaren naar nieuwe innovatieve crypto-instrumenten die in ons geavanceerde Libertex-platform worden geïntroduceerd."

Libertex
Ivan Klyuev, Head of Public Relations